LAUC ODGOVORIO ĐIKIĆU: Je li Dr. Doom samo žrtva, ili plaćenik pandemijskog marketinga?

Nisam slušao što nam je Dr. Doom poručio u svojoj zadnjoj poslanici iz Frankfurta, no uz pretpostavku da su novinari sve točno prenijeli, u jednoj stvari se moram složiti: „Kad jedan znanstvenik kaže neistinu, drugi ne smije šutjeti“.

Napisao je to znanstvenik Gordan Lauc kao odgovor znanstveniku Ivanu Đikiću, koji ga je optužio za iznošenje neistina u svezi s koronavirusom i pandemijom.

Lauc na Facebooku nastavlja:

U skladu s time:
1) Neistina je da sam rekao da je nestao virus, štoviše stalno naglašavam da ga se nećemo uspjeti riješiti i da moramo nastaviti živjeti s njime

2) Neistina je da virus više nije opasan i da se ne trebamo bojati, štoviše dolazi zima i bit će sve više bolesnih, kako od SARS-CoV-2, tako i od drugih virusa. Svima kojima prijete teški oblici bolesti trebali bi se cijepiti, kako protiv SARS-CoV-2, tako i protiv gripe i na taj način umanjiti osobni rizik. Vlatka i ja smo upravo naručili cjepiva protiv gripe i za sebe i za djecu.

3) Neistina je da je moje stalno ponavljanje da je SARS-CoV-2 sezonalan netočan podatak. Čini se da Dr. Doom slabo prati znanstvenu literaturu. Primjerice ovaj članak iz Nature Computational Science koji vrlo jasno pokazuje snažnu sezonalnost SARS-CoV2- virusa. https://www.nature.com/articles/s43588-021-00136-6. Više na tu temu imate u mom jučerašnjem blogu na stranici pandemijskog realizma

4) Nije istina da sam rekao da „cjepiva ne štite“. Rekao sam da „cjepiva ne štite dobro od zaraze“. To je istina koju su u međuvremenu mnogi javno potvrdili, a i vidimo da je puno cijepljenih zaraženo. Cjepiva dobro štite od teškog oblika bolesti, što i je njihova temeljna namjena. S druge strane istina je da cjepiva ne štite dobro od velike većine stvari, primjerice od toga da vas pogazi auto, padne vam cigla na glavu, da umrete od metastaza karcinoma i sl.

Doslovno sve što je ovdje napisano da je Dr. Doom rekao o meni je neistina. Ne znam jesu li to novinari krivo prenijeli, no ako nisu, stvarno se treba zapitati zašto on to radi, tj. je li samo žrtva, ili plaćenik pandemijskog marketinga.