UTRKA ZA ZAGREB: Evo koliko troše kandidati za promidžbu
Državno izborno povjerenstvo objavljuje financijska izvješća kandidata. Izvijestili su da vrlo mali broj kandidata nije ispunio svoju obvezu i u propisanom roku, sedam dana prije izbora, dostavio izvješća o dosadašnjem financiranju promidžbe.
Neka izvješća već su objavljena( ona dostavljena 6. 7. i 8. svibnja), no do kraja današnjeg dana objavljivat će se i dalje, što će uključivati i ona koja su predana jučer – iako je rok službeno istekao u subotu u ponoć.
Evo kako “stoje” kandidati za najveći grad – Zagreb, piše N1.
Izvješće o troškovima (rashodima) izborne promidžbe dosad pokazuju da je Joško Klisović potrošio 579.861 kunu, Tomislav Tomašević 523.780 kuna, Davor Filipović 346.377 kuna, Jelena Pavičić Vukičević dosad je potrošila 295.793 kuna, a Vesna Škare Ožbolt 234.815 kuna.
Davor Nađi potrošio je 98.238, Anka Mrak Taritaš prijavila je troškove od 24.552 kuna, za Zvonimira Troskota piše trošak od 12 kuna., a podataka o troškovima za Miroslava Škoru nema.
Za ostale kandidate podataka o donacijama nema.