UTRKA ZA ZAGREB: Evo koliko troše kandidati za promidžbu

Državno izborno povjerenstvo objavljuje financijska izvješća kandidata. Izvijestili su da vrlo mali broj kandidata nije ispunio svoju obvezu i u propisanom roku, sedam dana prije izbora, dostavio izvješća o dosadašnjem financiranju promidžbe.

Neka izvješća već su objavljena( ona dostavljena 6. 7. i 8. svibnja), no do kraja današnjeg dana objavljivat će se i dalje, što će uključivati i ona koja su predana jučer – iako je rok službeno istekao u subotu u ponoć.

Evo kako “stoje” kandidati za najveći grad – Zagreb, piše N1.

Izvješće o troškovima (rashodima) izborne promidžbe dosad pokazuju da je Joško Klisović potrošio 579.861 kunu,  Tomislav Tomašević 523.780 kuna, Davor Filipović 346.377 kuna, Jelena Pavičić Vukičević dosad je potrošila 295.793 kuna, a Vesna Škare Ožbolt 234.815 kuna.

Davor Nađi potrošio je 98.238, Anka Mrak Taritaš prijavila je troškove od 24.552 kuna, za Zvonimira Troskota piše trošak od 12 kuna., a podataka o troškovima za Miroslava Škoru nema.

Za ostale kandidate podataka o donacijama nema.

Facebook Notice for EU! You need to login to view and post FB Comments!