PIRAMIDE USPJEHA: Supružnici Zrinka i Denis u svom čarobnom svijetu brendova

Vidjela sam i upoznala puno gradova u svijetu. Ogromni New York, Hong Kong, Brüssel, Bordoux, Hamburg, Bangkok…. Ali, Zagreb je Zagreb.

Tekst i fotografije: Dana Anders

Ljudi su otvoreni, djevojke najljepše cure svijeta, ljepota kud oko krene. Da nije bilo potresa, grad bi sačuvao svoje karakteristike. U tom divnom gradu, bar za mene, ima i posebnih ljudi.

Žive tu i Zrinka Ljevar Marelić, koja je završila studij na Prehrambeno- bioloskom fakultetu i njen suprug Denis Marelić.

U ovo tehnološko doba interneta, vraćaju se starim zanatima koje digitaliziraju, moderniziraju i stvaraju posve nove produkte. Ti proizvodi su danas postali već i brendovi.

Ovisno o potrebama svu svoju ljubav posvetili su usavršavanju finalnih proizvoda i stvaranju prepoznatljivih, posebnih uradaka.

zrinka, denis b

Ogromnim trudom već godinama stvaraju nove i posebne brendove koji će se pamtiti i po ljepoti i po kreativnosti. Zrinka nakon studija godinama radi kao meneđerica prodaje u velikoj američkoj kompaniji, a suprug Denis usavršava svoje znanje u struci kao grafičar i knjigoveža.

Zrinka se zdušno posvećuje svom poslu ali i mašta o samostalnom radu. U Denisu nalazi srodnu dušu, koja ju podupire u njenim nastojanjima i nakon ulaska u bračne vode, prije 18 godina razmišljaju o novim proizvodima. Prvo stvara jelovnik. Posao se razvija i klijenti, koji su već prihvatili jelovnike naručuju i vinske karte “Denmar”.

Uz sve prikljućuju se i zahtjevi za osobne albume i bookove u istoj kvaliteti. Ovaj bračni par pokušava svojom kvalitetom proizvoda oblikovati nešto novo, bolje od poznatog, specifično, ručno rađeno. Tako su stvorili poseban BREND “BEAUTY WEDINGS ALBUMS”, kome Zrinka pristupa svojom kreativnošćcu, autorski, a Denis sve ručno uvezuje. Album je zaista poseban. Kvaliteta fotografije ističe se u njihovom aranžmanu i doslovce odkače, posebno kad se sve odradi sa paspatuima.

zrinka, denis e

Nakon tih proizvoda dolaze i nove  ideje,  kutija za pakovanje proizvoda, osobne vizitke s pomno izrađenim detaljima. Denis kaže da mu vizitke ne predstavljaju strateški proizvod, ali su drugačije i svatko tko ima „njihovu“ vizitku predstavlja se u znatno važnijem izdanju. Denis o tome kaže: “Tad vizitka postaje isplativa”.

Zrinka na jelovnicima iskušava nespojive materijale i prilagođava ih interijeru objekta. Jelovnici nisu samo u jednoj tehnici. Koristi se raznim tehnikama: sitotisk, foliotisk, print, paspatu, raznim bojama i materijalima.

Na početku, prije jedanaest godina, to nije bilo lako. Trud, trud, i opet trud. Radila je danonočno. Najveći problem predstavlja joj odrediti cijenu tog rada. Za jedan album treba između 40 i 60 sati rada: treba izabrati veličinu, paspatu, složiti fotografije, izraditi i uvezati. Sve to iziskuje vrijeme, a klijenti su obično i strpljivi.

zrinka, dens c

Zrinka kaže da je ranije ona jurila po Zagrebu (a i dalje) – obilazila restorane. Sad njih zovu i čekaju mjesecima da dođu na red. Najvažnije joj je kad su njeni klijenti zadovoljni, I kad je produkt kvalitetan, tako da su zadovoljni, bez obzira na broj naručenih primjeraka. Kvaliteta je najvažnija. Tako se vraćaju klijenti i ponovo naručuju.

Neki su već godinama s njima. Njihova ljubav prema klijentima i vlastitim proizvodima je bezgranična. Postali su prepoznatljivi i Zrinka tvrdi da vjeruje u svoje i Denisove ideje! Uspjeh nije izostao. Ručna izrada je njihova ideja, njihovo znanje.

A od nedavno Zrinka i Denis otvajaju novu ponudu – restauraciju starih knjiga!

zrinka, denis f

Zrinka je posebna osoba. Puna ideja, komunikativna, vesela i ljubazna. Za razliku od nje Denis je povučen, miran… on je svojoj najdražoj podupro leđa da bi postigla ovaj ogroman uspjeh. Uvjek je uz nju i prati sve njene ideje. Njihov izdvojen i personalizirani proizvod je drugačiji od ostalih. Zrinka je odbila raditi kopije drugih. Nije pristala na rad tisak plus web, već je sve podredila poslu vezanom za krajnjeg kupca. Ispunjava njegove želje i predlaže najbolja riješenja za klijenta, bez obzira radi li se o maloj ili velikoj količini, uvijek je kvaliteta za klijenta na prvom mjestu.

zrinksdenis

U posljednje vrijeme potpuno su posvećeni poslu. U početku su oni najprije tražili kupce, sad kupci traže njih, i voljni su čekati. Preporuke zadovoljnih klijenata su im važne. Rade u malom ali svom ateljeu, s puno ljubavi i ispunjeni srećom i zadovoljstvom. Rade sa ogromnom strašću, kako kaže Zrinka. „Volimo svoj proizvod, ponosni smo na uspjeh. Surađujemo s ljudima, a naš proizvod je prekrasan i klijenti su jako zadovoljni.“

Ukoliko želite ponešto od toga možete se direktno javiti na mail: thefabric16@gmail.com, ili ih potražiti na Facebooku.

Komentiraj