PREMIJER PLENKOVIĆ: Uspješna i sigurna sezona dat će veliki doprinos gospodarskom rastu

Premijer Andrej Plenković i osam članova Vlade održali su u Opatiji sastanak s predstavnicima turističkog sektora, županima priobalnih županija i gospodarstvenicima.

Izvor: Media servis

Nakon sastanka Plenković je izjavio kako su kvalitetnim i sadržajnim dijalogom dobili realnu i uspješnu sliku turističke sezone. “Upravo danas imamo više turista do sada u 2021. nego u cijeloj 2020. godini. Siguran sam da će uspješna turistička sezona i sigurna turistička sezona dati veliki doprinos gospodarskom rastu i u trećem tromjesečnu 2021. godine”, kazao je Plenković.

Plenković se osvrnuo i na aktualne podatke o fiskalizaciji. “Od 1. siječnja do 31. srpnja 2021. imamo veće prihode fiskaliziranih računa nego što je to bilo u 2019. koja je, podsjećam, bila rekordna godina hrvatskog turizma”, rekao je Plenković.

Između ostalih, na sastanku su sudjelovali i predstavnici ugostitelja, marina, hotela, kampova, Jadrolinije, Hrvatskih autocesta i Croatia Airlinesa. Na sastanku je bila i ministrica turizma i sporta Nikolina Brnjac koja je potvrdila kako je do sada ostvareno 59 posto dolazaka u odnosu na rekordnu 2019. godinu. Najavila je i daljnja ulaganja u turistički sektor.

“Također smo razgovarali o svemu onome što smo planirali kroz Nacionalni plan oporavka i otprnosti. To su 2,2 milijarde kuna za sektor turizma. Ono čemu težimo, to je održiv, inovativan i otporan turizam i povećanje kvalitetnijeg turizma sa višom dodanom vrijednosti. To ćemo i nastaviti tijekom jeseni održavanjem sastanaka sa svim županijama i pripremajući cijeli sketor na programe i projekte koje će se osposobiti upravo ovime što smo govorili, a to je održiv turizam”, kazala je Brnjac.

Na sastanku je prisustvovao i direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić. Osvrnuo se na dosad učinjene promotivne aktivnosti u turističkom sektoru.

“Ovi rezultati koje danas bilježimo su plod, između ostalog, i naših intenzivnih promotivnih aktivnosti i na inozemnim tržištima, ali i na domaćem tržištu. Dakle, cijelo ovo vrijeme bili smo vrlo aktivni kroz promociju Hrvatske kao najsigurnije turističke destinacije. Pred nama je još dvadesetak dana kolovoza, dakle same špice. Vrlo je važno zadržati ovu razinu epidemiološke slike u Hrvatskoj kako bismu ju i dalje mogli promovirati kao najsigurniju turističku destinaciju na Mediteranu”, kazao je Staničić.