NOVI HRVATSKI REKORD: Brzim vlakom HŽ-a 280 km od Osijeka do Zagreba za 12 sati!

I dok svijet juri na tračnicama u bolju budućnost, gdje vlakovi ne kasne niti jednu minutu, u Hrvatskoj se svakim danom sve više vide nemar, neulaganje i bremeniti problemi Hrvatskih željeznica.

Kako da se osjeća i što da radi suvremeni čovjek koji računa da će na odredište stići za nešto manje od pet sati, što je ionako previše, a stigne tek drugi dan?

To se upravo dogodilo putnicima koji su iz Osijeka krenuli u 16.18 sati, a u Zagreb su trebali stićiu 21.05. No, stigli su u Zagreb u 4.39 sati – drugog dana ujutro!

Problemi su krenuli već u Koprivnici gdje se vlak zaustavio i stajao 45 minuta, a putnike su u međuvremenu prebacili u drugi vlak.

“Po dolasku u Koprivnicu u 19.30, vlak je stao. Tebao je krenuti u 19.53, no kasnio je. Putnicima je rečeno kako vlak čeka drugi koji ide iz Budimpešte i kasni 120 minuta. No, taj vlak se nikada nije pojavio”, govori za Vijesti.hr jedna putnica. Nakon “seljakanja” iz vlaka u vlak, kreću prema Lepavini gdje su trebali presjesti u autobuse. No, po dolasku u Lepavinu – autobusa nije bilo. Tada im je rečeno da bi vlak iz Lepavine za Zagreb trebao krenuti oko ponoći, no to se nije dogodilo. Preseljeni su potom u treći vlak koji je stajao do ranih jutarnjih sati. Iz Lepavine su krenuli tek u 3.30 sati 5. listopada.

Putnici se žale kako nisu dobili ama baš nikakve informacije, nisu dobili ni hranu, a ni vodu, iako u takvim okolnostima imaju pravo na to. Članovi obitelji u Zagrebu pak nisu mogli dobiti nikakve informacije od relevantnih sugovornika. Putnica kaže kako su službenici bili i neugodni i ulazili u verbalni sukob s njezinim roditeljima, koji su samo željeli čuti kada će im kći stići HŽ-ovim vlakom.

Oz HŽ-a su o svemu rekli da je došlo do kvara kontakne mreže koji je uzrokovala nepažnja vozača kamiona. “O izvanrednom događaju obaviještena je nadležna policijska postaja koja je obavila očevid. Nakon završetka policijskog očevida u 20.10 sati, dio vlakova počele su prevlačiti dizelske lokomotive, a dežurna ekipa HŽ Infrastrukture počela je s otklanjanjem kvara”, stoji u službenom dopisu.

“Kako bi putnici bili prevezeni do svojih odredišta, HŽ Infrastruktura i HŽ Putnički prijevoz angažirali su autobuse koji su prevozili putnike umjesto vlakova. Nažalost, nije bilo moguće angažiranje većeg broja autobusa jer su autobusni prijevoznici imali unaprijed druge ugovorene prijevoze. Putnici pojedinih vlakova nisu bili prevezeni autobusima, zbog čega su putovanje nastavili nakon otklanjanja kvara na kontaktnoj mreži… Iako su uloženi maksimalni napori, zbog navedenog oštećenja kontaktne mreže je došlo do velikih kašnjenja u željezničkom prometu, stoga se još jedanput ispričavamo putnicima zbog kašnjenja, kao i zbog bilo kakvog neprimjernog ponašanja osoblja. Također, unatoč tome što je vlakopratno osoblje pružalo putnicima informacije o uzroku događaja, zbog trajanja očevida i otklanjanja kvara nije bilo moguće predvidjeti vrijeme nastavka putovanja.

Putnicima će HŽ Putnički prijevoz vratiti novac za karte, a kako bi ga ostvarili tu mogućnost mogu poslati e-mail na reklamacije@hzpp.hr kako bi dobili potrebne informacije oko povrata”, stoji u odgovoru HŽ-a.