ZET O CIJENI KARATA: Neće se ukinuti karta za 4 kune – uvest će se još jedna za sat vožnje

jurišićeva, zagreb, tramvaj, dvanaestica

Zbog brojnih upita medija i komentara vezano za cijene karata Zagrebačkog električnog tramvaja, Gradski ured za gospodarstvo, rad i poduzetništvo očitovao se o tome.

Informacije koje su se pojavile u medijima oko redefinicije cijene karata ZET-a – nikako ne znače da je intencija Grada Zagreba i Zagrebačkog Holdinga ukinuti kartu za 30-minutnu vožnju od 4 kn, nego uvesti još jednu vrstu karte za vožnju od 60 minuta koja bi svojom cijenom dodatno pridonijela kvaliteti, priuštivosti i pristupačnosti usluge gradskog prijevoza.

Svrha i cilj cjenovne politike bilo kojeg komunalnog segmenta poslovanja Grada Zagreba, pa tako i ZET-a, nema isključivo povećanje prihoda kao načelo svog postavljanja, nego tu moraju biti uključeni svi elementi poboljšanja kvalitete života grada. U ovom slučaja uputa Gradonačelnika o redefiniranju cjenovne politike gradskog prijevoza i potencijalno uvođenje još jedne vrste karte za 60-minutnu vožnju  ima primarnu svrhu dodatno povećati broj korisnika gradskog prijevoza a rastereti promet automobilima.

Učinak uvođenja karte za 30-minutnu vožnju od 4 kn u prvoj polovici 2017-e je imao efekt smanjenja prihoda, kao što je to prikazano u izvješću  – ali puno značajniji podatak je da je prodano 12,4  milijuna pojedinačnih karata u ovom razdoblju u odnosu na 5,6 milijuna pojedinačnih karata za isto razdoblje prošle godine.