ZAGREBAČKI HDZ: Je li stvaranje prometnog kolapsa u Zagrebu slučajno?

Iz zagrebačkog ogranka HDZ-a reagirali su na trenutni prometni kolaps na zagrebačkim ulicama i zagrebačkoj zaobilaznici, ali i kako navode na ‘sumanutu namjeru namjernog izazivanja prometnog kolapsa radi povećanja biciklista na zagrebačkim ulicama‘.

Izvor: Media servis

‘‘Kao što je javnosti poznato, od 21. rujna 2023. su počeli radovi na jednoj od najprometnijih zagrebačkih ulica, Aveniji Većeslava Holjevca gdje je promet zatvoren u oba smjera narednih 30 dana. Sad se na zagrebačkim cestama te na zagrebačkoj obilaznici stvaraju nepregledne kolone vozila.

Zar je moguće da se ovako važna prometnica obnavlja krajem rujna a ne preko ljeta kada većina Zagrepčana koristi godišnje odmore te su prometne gužve znatno manje? Ovo nije „nelogična situacija“ ako ju gledamo u kontekstu s edukacijom koju prolaze članovi platforme Možemo a koja se može sažeti jednom rečenicom: stvoriti ćemo namjerni prometni kolaps da se poveća broj biciklista u Zagrebu“. Podsjećamo na javno objavljenu snimku online edukacije na kojoj se čuju „bizarne“ ideje stvaranja namjernog prometnog kolapsa kako bi što više ljudi odustalo od automobila i vozilo bicikle.

Zar je moguće da „normalni“ političari promiču takve bizarnosti ili da citiramo snimku: „Treba nam prometni kolaps kako bi što više Zagrepčana koristilo bicikle“. Vođa online edukacije je bio Tomislav Nakić-Alfirević, koji nije niti polu-stručnjak za promet, već aktivist Možemo koji trenutno obnaša funkciju i predsjednika Sindikata biciklista. I onda kada mislimo da nas više ništa ne može iznenaditi po prometnim temama dobijemo informaciju da u kapitalnom projektu Zagreba, koji se pripremao punih sedam godina te koji je trebao poboljšati ulaz i izlaz iz našega grada, neće sudjelovati trenutna gradska vlast.

Iako su još u veljači 2023. ministar mora, prometa i infrastrukture Oleg Butković i trenutni gradonačelnik Tomislav Tomašević dogovorili zajedničku realizaciju projekta koji bi uključivao izgradnju četiri i pol kilometra tramvajske pruge, 1,8 kilometra produženja Sarajevske ulice te gradnju vijadukta iznad Ranžirnog kolodvora a koji bi se spojio na čvor Jakuševac, odakle bi se svi oni koji ulaze ili izlaze u uži dio grada znatno lakše dolazili na zagrebačku obilaznicu ili autocestu prema Sisku, Vlada RH je sada presjekla i odlučila radi učestalog bojkotiranja trenutne gradske vlasti da ide sama u taj projekt u suradnji s Hrvatskim autocestama. Zar je to bio nevažan prometni projekt za Grad Zagreb ili je samo kvario ideju o namjernom prometnom kolapsu? Zar su sve navedene činjenice slučajne ili su ustvari samo potvrda „bolesne“ Agende o kojoj priča g. Nakić-Alfirević: stvaranja prometnog kolapsa kako bi što više ljudi koristilo bicikle.

Ako je to ta „zelena“ i zdrava politika iz njihova izborna programa, gdje se namjerno izaziva prometni kolaps u cilju povećanja biciklista na ulicama, onda MOŽEMO slobodno reći da u trenutnoj gradskoj vlasti kronično nedostaje „zdravog“ razuma. Što se tiče povećanja kreditnog rejtinga Grada Zagreba, kojim se trenutni Gradonačelnik nezasluženo hvali u medijima te time PR-ovski ciljano skreće temu sa izazvanog prometnog kolapsa kojeg su razotkrili mediji, mislimo da svaki student ekonomije shvaća da je do istoga došlo isključivo linearnim povećanjem kreditnog rejtinga države koji se samo prelio na glavni Grad države‘‘, poručili su iz zagrebačkog HDZ-a.