VEDRAN JAKOMINIĆ: Zašto je novinarima “fetiš” sendvič u skupim opatijskim i dubrovačkim hotelima?

Naš poznati ugostitelj, poduzetnik s velikim iskustvom, Vedran Jakominić, javio se zanimljivom objavom u kojoj postavlja pitanje zašto su novinarima “fetiši” sendviči u skupim opatijskim ili dubrovačkim hotelima, ali ne i Vutton torbice, cestarine, kruh po cijeni 30 kuna…?

Ovo je njegova objava na Facebooku:

Ne razumijem zašto se konsternirani novinari ne fotografiraju pored Vutton torbice od 25.000 kn, cestarine od 300 kn, pored kilovata struje od 5kn, metra kvadratnog terase u Splitu za 1200kn, žarulje za auto od 200 kn, kile kruha od 30kn, nego im je fetiš baš taj sandwich u najskupljem opatijskom hotelu ili dubrovačkoj starogradskoj jezgri…

Sve je to dio pritiska. A zač? Pa, jer u ovoj brižnoj zemlji više ništa ni ne dela osim to malo turizma, pa se još samo tu izvan državnog stiska može podebljati poreze.

Gotovo da je sve drugo u državnom vlasništvu.

Ne vjerujete? Izuzmite turizam i trgovinu iz BDP-a. Izuzmite 52% volumena koji generira država.

Što ostaje?