TUŠKAN IZ SINDIKATA UČITELJA: Ministar Fuchs ili nije pročitao mjere ili ih ni sam ne zna protumačiti

U novu školsku godinu učenici ulaze s nešto labavijim epidemiološkim mjerama, pa se tako školskom osoblju i učenicima neće mjeriti temperatura na ulazu već će je oni mjeriti kod kuće.

Izvor: Media servis

Maske nisu obvezne za učenike od prvoga do četvrtog razreda osnovne škole, kao i za učenike viših razreda osnovne škole ako u učionicama postoji razmak od metar i pol, te za srednjoškolce ako je u učionicama osiguran razmak od dva metra.

No, početkom školske godine i novim epidemiološkim mjerama nije zadovoljna Ana Tuškan iz Sindikata hrvatskih učitelja.

Za Media Servis je poručila kako je jedina dobra stvar to što će se moći miješati različiti razredni odjeli, ali ističe kako se najveći problemi stvaraju po pitanju nošenja zaštitinih maski i COVID potrvda.

“Ministar je sam rekao da su mjere vrlo jasne, no iz njegovih daljnjih izjava proizlazi da to nije tako. Ili ih ministar nije niti pročitao ili zapravo niti sam ne zna protumačiti mjere. Same COVID potvrde o kojima odlučuju ravnatelji uz suglasnost školskog odbora da će trebati, onda da neće trebati, zatim da će trebati pod nekim uvjetima. To je zapravo čisto prebacivanje odgovornosti na ravnatelje.”

Dodaje kako učenici jako dobro vide i razumiju što se oko njih događa i da je sve ovo što je do sada doneseno zapravo kontradiktorno. Ističe da se ovoj temi nije pristupilo ozbiljno.

“Mnogi se žale na akne, da se ne može zapravo dobro vidjeti mimika profesora, da učenike dosta često boli glava. Mi smo upravo zato tražili da isključivo medicinska struka i psiholozi donosu odluke o tim epidemiološkim mjerama i da se vidi je li veća šteta ili korist.”

Istaknula je kako se problem stvara i po pitanju inicijalnih ispita budući da učenik koji ih napiše loše odmah ide na dopunsku nastavu.

“Ne mora odmah značiti da učenik treba na dopunsku ako je nešto loše napisao. Svaki učitelj najbolje zna, nakon što neko vrijeme radi, koje su to rupe. No, ovakve upute od strane agencije isto su loše posebice u dijelu koji govori da je taj inicijalni test pokazatelj roditeljima kakvu treba podršku dobiti kod kuće. Roditelji trebaju imati motivacijsku odgojnu, ali nikako ne obrazovnu funkciju.”