PLENKOVIĆ BLOKIRA RAZVOJ SPLITA: Reče to gradonačelnik Puljak – skočili Butković i Sanader

Danas je mnogo bure izazvao splitski gradonačelnik Ivica Puljak, koji je govoreći za N1 o odobravanju koncesije na Žnanju, kao problem spomenuo premijera Plenkovića, rekavši kako on treba prestati blokirati razvoj Splita.

“Ministar Butković je u nekoliko navrata rekao da je što se njih tiče sve spremno i to je poslano Plenkoviću i Vladi da to stavi na Vladu. Ja ovim putem pozivam premijera Plenkovića da riješi taj problem koncesije, da napokon odluči tko će dobiti koncesiju, da se taj problem zaista može realizirati. Ja se nadam da će tu tvrtku dobiti tvrtka Žnjan d.o.o. koja je tvrtka Grada Splita i da ćemo početi realizirati taj projekt”, govori Puljak.

Smatra da je već krajnje vrijeme da se to realizira jer se tim kasni skoro 6 mjeseci. “Mislim da Plenković u ovom trenutku treba prestati blokirati razvoj Grada Splita i da se treba maknuti od jeftine politike. Treba shvatiti da su oni izgubili ove izbore, treba to pregrmiti na neki način i zaista ne smije više kočiti ovaj grad. Mislim da je sad problem u njemu osobno”, rekao je Puljak za N1.

Direktno proziva Plenkovića da odluči jer je, kako kaže, odluka na njemu. “To i njegovi ministri kažu da je to kod njega i na njemu i ja ga pozivam da on odluči i da riješi taj problem koncesije i da dodijeli koncesiju onome kome misli da trebaju i da ne blokira Grad Split”, poručio je.

Podigli se HDZ-ovci na noge, pa je najprije reagiralo Butkovićevo Ministarstvo mora, prometa i infrastrukture poslalo je priopćenje u kojem spomenute izjave demantiraju. Kako kažu, iznio je “nekoliko pogrešnih konstatacija gradonačelnika”.

Prenosimo njihovu reakciju u cijelosti:

“Naime, gradonačelnik Puljak je tvrdi kako Vlada, odnosno sam predsjednik Vlade, koči razvoj grada Splita kroz navodno odugovlačenje s donošenjem odluke za koncesiju na pomorskom dobru u uvali Žnjan. Navedena tvrdnja je u potpunosti neutemeljena i netočna budući da je sam postupak davanja navedene koncesije prišao kroz redovan postupak, kao i bilo koja druga odluka koja je u proceduri donošenja na Vladi Republike Hrvatske. U ovom trenutku traje proces prikupljanja mišljenja od nadležnih državnih tijela a sve kako bi se uskoro donijela navedena Odluka. Dakle, nema govora o kočenju ili oduživanju s odlukom kako gradonačelnik Puljak danas tvrdi.

Nadalje, u prilog tome da Vlada na čelu s predsjednikom Plenkovićem radi sve upravo kako bi se Grad Split čim više razvio, u nastavku navodimo samo najvažnije započete projekte u prometnom sektoru za vrijeme mandata ove Vlade. Riječ je o projektima poput novog ulaza u Split – čvor Vučevica na A1 – tunel Kozjak – čvor na DC8 – trajektna luka Split, projekta izgradnje nove pristupne i izlazne ceste iz trajektne luke Split – ‘interventni izlaz iz luke’, nove multimodalne platforme splitske aglomeracije Solin – Stobreč – Dugi Rat – Omiš, rampe na ulici Zbora narodne garde, daljnjim koracima u provedbi projekta ‘Uvođenje inteligentnih transportnih sustava na funkcionalnom prometnom području Grada Splita’. Također tu su projekti u realizaciji poput rekonstrukcije i dogradnje Obale kneza Domagoja u Gradskoj luci Split vrijedan 42,6 milijuna kuna, nabava novih autobusa za javni prijevoz te mnogih drugi.

Tijekom posljednje tri godine na svim ovim projektima je Ministarstvo mora, prometa i infrastrukture kao nadležno tijelo, uz tvrtke iz resora, intenzivno surađivalo sa splitsko-dalmatinskom županijom te s Gradom Splitom a sve kako bi se čim prije pokrenuli navedeni projekti. Rezultati toga počinju biti vidljivi budući da su nedavno otvoreni radovi na projektu izgradnje rampe na raskrižju Ulice Zbora narodne garde i Ulice Domovinskog rata. Pokretanje ovog ali i ostalih gradilišta na području Splita označava ujedno i pokretanje velikog investicijskog ciklusa u grad Split i okolicu, a što će u konačnici osigurati smanjenje gužvi, veću sigurnost i bolju povezanost. To je ujedno i jedan od strateških ciljeva ove Vlade o čemu i govore svi pokrenuti projekti”.

Potom je reagirao i politički tajnik i saborski zastupnik te predsjednik županijskog HDZ-a, Ante Sanader. “Puljak – zašto lažeš?”, naslovio je svoju objavu na Facebooku koju prenosimo u cijelosti.

“Splitski gradonačelnik čini sve suprotno od onoga što je najavio. Prije svega, kako će biti transparentan i štititi interese grada i gradskih ustanova. Umjesto toga do sada smo imali brojne afere gospodina Puljka te svađe, koje su rezultirale potpunim neredom u gradskoj upravi. Osim nesnalaženja u upravljanju gradom, Puljak je sada kako bi opravdao svoju nesposobnost počeo i lagati.

Naime, danas u razgovoru za N1 televiziju tvrdi kako Vlada, odnosno sam predsjednik Vlade Andrej Plenković, koči razvoj grada Splita kroz navodno odugovlačenje s donošenjem odluke za koncesiju na pomorskom dobru u uvali Žnjan. Navedena tvrdnja je u potpunosti neutemeljena i netočna budući da je sam postupak davanja navedene koncesije prošao kroz redovan postupak, kao i bilo koja odluka koja je u proceduri donošenja na Vladi Republike Hrvatske. U ovom trenutku traje proces prikupljanja mišljenja od nadležnih državnih tijela a sve kako bi se uskoro donijela navedena Odluka. Dakle, nema govora o kočenju ili oduživanju s odlukom kako gradonačelnik Puljak tvrdi.

Nadalje, u prilog tome da Vlada na čelu s predsjednikom Plenkovićem radi sve upravo kako bi se Grad Split čim više razvio, u nastavku navodimo samo najvažnije započete projekte u prometnom sektoru za vrijeme mandata ove Vlade. Riječ je o projektima poput novog ulaza u Split – čvor Vučevica na A1 – tunel Kozjak – čvor na DC8 – trajektna luka Split, projekta izgradnje nove pristupne i izlazne ceste iz trajektne luke Split – “interventni izlaz iz luke“, nove multimodalne platforme splitske aglomeracije Solin – Stobreč – Dugi Rat – Omiš, rampe na ulici Zbora narodne garde, daljnjim koracima u provedbi projekta „Uvođenje inteligentnih transportnih sustava na funkcionalnom prometnom području Grada Splita“. Također tu su projekti u realizaciji poput rekonstrukcije i dogradnje Obale kneza Domagoja u Gradskoj luci Split vrijedan 42,6 milijuna kuna, nabava novih autobusa za javni prijevoz te mnogih drugi.

Tijekom posljednje tri godine na svim ovim projektima je Ministarstvo mora, prometa i infrastrukture kao nadležno tijelo, uz tvrtke iz resora, intenzivno surađivalo sa splitsko-dalmatinskom županijom te s Gradom Splitom a sve kako bi se čim prije pokrenuli navedeni projekti. Rezultati toga počinju biti vidljivi budući da su nedavno otvoreni radovi na projektu izgradnje rampe na raskrižju Ulice Zbora narodne garde i Ulice Domovinskog rata. Pokretanje ovog ali i ostalih gradilišta na području Splita označava ujedno i pokretanje velikog investicijskog ciklusa u grad Split i okolicu, a što će u konačnici osigurati smanjenje gužvi, veću sigurnost i bolju povezanost. To je ujedno i jedan od strateških ciljeva ove Vlade o čemu i govore svi pokrenuti projekti.

Puljak dezavuira sve što Vlada Andreja Plenkovića čini za razvoj grada Splita, a građani konačno vide kako je Puljak u kratkom roku, prešao put od uglednog znanstvenika do neuglednog gradonačelnika lažljivca”, napisao je Sanader.

Facebook Notice for EU! You need to login to view and post FB Comments!