PARK&RIDE U ZAGREBU: Kako funkcionira cijeli sustav prometa za bolnicu Rebro
Garaža Rebro zatvorila se za javnost prije dva dana što je privremeno onemogućilo parkiranje za 450 vozila unutar bolničkog kruga i 650 unutar garaže.
Grad Zagreb stoga je uspostavio sustav Park&Ride kako bi se osigurao pristup bolnici i u što je moguće većoj mjeri smanjili poremećaji u prometu.
– Park&Ride radi, u protekla četiri dana prodano je nešto više od 1200 karata. ZET bilježi povećanje broja putnika na liniji 228 za 15-ak posto. Za sad je sve pod kontrolom, gužve nema, rekao je za HRT Marko Velzek, zamjenik pročelnika Gradskog ureda za mjesnu samoupravu, promet, civilnu zaštitu i sigurnost Grada Zagreba.
Park&Ride zona obuhvaća parkiralište sjeverno od okretišta tramvaja Borongaj, te uz zapadnu tribinu Maksimirskog stadiona i Maksimirsku cestu. Riječ je o usluzi koja kombinira parkiranje i korištenje javnog prijevoza, uz zajedničku kartu Park&Ride koja vrijedi radnim danom od 7:00 do 20:00 sati.
Cijena karte za cijeli dan iznosi 2,3 € za vozilo i vozača, a za svaku osobu više plaćat će se 1€.
Autobusi prema Rebru na produženoj liniji 228 (Borongaj-Rebro-Borongaj), od 2. prosinca polaze s autobusnog terminala Borongaj, perona 1.
ZET-ova linija prometuje češće, umjesto dosadašnjih svakih 9,10 minuta sada ide svakih 6,7 minuta.
Parkirnih mjesta nema dovoljno, priznaje Velzek. – Cijela garaža imala je 400-injak parkirnih mjesta za javnost. Zagreb je na području Borongaja osigurao 700-injak parkirnih mjesta u Park&Ride i nepunih 200-injak mjesta u žutoj zoni na Kennedyjevom trgu, rekao je Velzek.
Sustav Park&Ride funkcionirat će sljedeće tri godine dok traje obnova Kliničkog bolničkog centra Zagreb.