OTKRIVAMO: Koronavirus – 7 prirodnih načina da se zaštitite od smrtonosne gripe

Koronavirus već je danima udarna vijest u medijima. To zarazno respiratorno oboljenje, koje se proširilo iz Kine, uzrokuje umor, groznicu, kašalj, teškoće s disanjem, bolove u mišićima, grlobolju…  

Baš kao što je to slučaj i s gripom, i ovaj virus širi se kapljičnim putem, pa ga tako možete „zaraditi“ boraveći u prostoriji u kojoj zaražena osoba kiše ili kašlje.

Gripa se ponekad manifestira blažim simptomima, no u nekim slučajevima moguće su i ozbiljnije komplikacije, čak i smrt.

Teški simptomi uglavnom pogađaju osobe jako oslabljena imuniteta i stariju populaciju, kao i one koji već imaju neko srčano ili plućno oboljenje, piše Alternativa za Vas.

Snažan imunitet – prva linija obrane

Ne zaboravite da je vaše najmoćnije oružje protiv gripe – snažan imunitet!

Umjesto da paničarite pod pritiskom medija, najbolje što možete učiniti jest da već danas uvedete neke važne promjene kako biste ojačali svoj imunitet: pripazite na prehranu, pijte čajeve bogate antioksidansima (zeleni čaj, čaj od đumbira i kurkume…), priuštite si dovoljno sati sna, što češće boravite na svježem zraku, bavite se tjelesnom aktivnošću na otvorenom, čak i zimi!

Sve to dokazano snaži vaš imunitet. Statistika potvrđuje da se češće razbolijevaju osobe koje su stalno u zatvorenom i malo se kreću.

Doznajte kojih je 7 najboljih načina da smanjite rizik od gripe i podignete obrambene snage organizma na maksimum pripravnosti.

Ilustracija
Ilustracija

7 najboljih načina zaštite od gripe

1. Pazite na osobnu higijenu, više puta dnevno perite ruke sapunom – najmanje 20 sekundi kako biste uklonili viruse, neopranim rukama nemojte dodirivati lice, izbjegavajte kontakt s bilo kojom zaraženom osobom, izbjegavajte zagušljive prostorije i mjesta s puno ljudi.

Što se tiče maske, nju biste trebali nositi samo ako ste zaraženi virusom gripe ili nekim drugim virusnim oboljenjem respiratornog sustava.

2. Povećajte unos vitamina C i D

Ne postoje važniji vitamini za obranu od prehlade i gripe od vitamina C i D.

Vitamin C snaži imunitet i potiče djelovanje bijelih krvnih stanica. Studije su pokazale da se dodatnim unosom vitamina C također skraćuje trajanje prehlade.

Konzumirajte što više voća i povrća bogatog ovim vitaminom. Također, možete preventivno uzimati oko 1000 mg vitamina C u obliku dodatka prehrani, a osjetite li prve simptome gripe, povećajte dozu na 4000 mg.

Drugi važan antioksidans kojeg uvelike nedostaje u organizmu modernog čovjeka, koji uglavnom boravi u zatvorenom, jest – vitamin D.

Stoga, što više vremena provodite na suncu jer se vitamin D stvara u tijelu upravo zahvaljujući izlaganju kože sunčevim zrakama (zato se i naziva „Sunčev vitamin“).

Možete ovaj važni antioksidans unositi i u obliku dodatka prehrani.

3. Ne zaboravite na probiotike i prebiotike

Sjetite se da je naša crijevna mikroflora odgovorna za više od 80% našeg imuniteta.

To znači da obrana od virusa započinje u – crijevima!

Nahranite svoje dobre bakterije i povećajte njihov broj kako biste bili otporni na viruse, bakterije i druge nepoželjne nametnike.

Želite li povećati unos probiotika, u prehranu uvrstite kiseli kupus koji ujedno obiluje i vitaminom C. Konzumirajte i druge fermentirane namirnice poput jogurta, kefira, misa, tempeha…

Pripazite i na unos prebiotika – namirnica koje hrane vaše dobre bakterije. Među takve namirnice spadaju češnjak, luk, poriluk, šparoge, cikorija, banane…

Sirovi češnjak je odličan ne samo kao hrana vašim dobrim bakterijama, on sadrži i sumporni spoj alicin, koji ima snažna antivirusna i antibakterijska svojstva.

Osim probiotika i prebiotika, konzumirajte svježu, sezonsku, organsku hranu, voće, korjenasto i zeleno lisnato povrće jer sve ove namirnice dodatno jačaju vaš imunitet.

Foto: Screenshot
Foto: Screenshot

4. Isprobajte šumske kapi

Osnažite svoj imunitet primjenom Šumskih kapi.

U ovom potpuno prirodnom preparatu objedinjena je snaga triju fantastičnih šumskih biljaka i gljive bukovače.

Kopriva, neven i klek poznate su ljekovite biljke, a nutritivne i ljekovite vrijednosti jestivih gljiva, pa tako i bukovače, u Kini i Japanu cijenjene od davnina.

Kombinirajući ih u posebnom omjeru, fitoterapeut Dragan Stamenković stvorio je kapi koje vraćaju ravnotežu zdravlja i jačaju obrambeni sustav organizma.

Ove kapi sadrže sastojke potrebne za optimalan rad vašeg imuniteta.

Radi prevencije dnevno uzimajte po 1 žličicu od 5 ml pomiješanu s malo vode.

5. Osnažite imunitet pčelinjim propolisom i đumbirom

Propolis je odlična prva linija obrane od gripe i prehlade.

Ovaj moćni pčelinji proizvod ima antimikrobna svojstva, povećava broj imunosnih stanica i potiče njihovu aktivnost u obrani od virusa. .

Čak i ako već imate prehladu ili gripu, uzimajte propolis jer će vam taj prirodni proizvod pomoći u ublažavanju bolova, smanjit će glavobolju te ublažiti kašalj i kihanje.

Izvrstan pomoćnik u jačanju imuniteta je i đumbir.

Ako već niste uveli tu praksu, što prije počnite piti superzdravi čaj od đumbira, limuna i meda!

6. Protiv gripe birajte ulje crnog kima

Ulje crnog kima, koje se dobiva od biljke Nigella sativa, slovi kao panaceja – lijek za sve.

Izvrsno djeluje na imunitet, potiče rad stanica-ubojica i štiti organizam od gripe i prehlade.

Osim kod respiratornih tegoba, ulje crnog kima pomoći će vam i kod drugih poteškoća, od kožnih oboljenja, preko probavnih problema i alergija, pa sve do dijabetesa!

7. Pobijedite virus prehlade i gripe uz pomoć ekstrakta sjemenki grejpa

Citrofit, ekstrakt sjemenki grejpa, odličan je izbor za prevenciju prehlade i gripe!

Ovaj prirodni antibiotik učinkovito se bori protiv virusa, bakterija i gljivica.

Osim što obiluje vitaminom C, sadrži i druge važne vitamine i minerale te moćne polifenolne sastojke.

Želite li dodatno osnažiti imunitet, 3 puta dnevno nakon obroka uzimajte po 30 kapi Citrofita razrijeđenog vodom.

Komentiraj