NOVO U HRVATSKOJ: Procjena štete na autu, uz umjetnu inteligenciju, za samo 3 minute!
Umjetna inteligencija polako je već i postala dio našeg života, a neke segmente je i zamijenila. Iz tog razloga, mnogi su odlučili surađivati s umjetnom inteligencijom i iskoristiti njezine prednosti.
Izvor: Media servis
Tako je Croatia Osiguranje predstavila jedinstvenu 360° platformu za automatiziranu procjenu šteta na vozilima, koja surađuje baš s umjetnom inteligencijom.
Croatia osiguranje na hrvatsko i europsko tržište prikazala je veliku inovaciju koju dovodi na tržište, a detalje je pojasnio predsjednik Uprave Croatia osiguranje Davor Tomašković:
‘‘Danas smo otvorili procjenilište za procjenu šteta na motornim vozilima koje pomoću platforme osigurana 360 stupnjeva pogled na sve strane motornog vozila i uz pomoć kamera i umjetne inteligencije osigurava u manje od tri minute procjenu šteta i izračun troškova popravka vozila. Croatia osiguranje kao digitalni i tržišni lider ulaže u inovacije i u protekle tri godine uložila je preko 30 milijuna eura u inovacije poput ovih, a u ovo procjenilište uložili smo 400 tisuća.‘‘
‘‘Ova platforma je sofisticirano digitalno rješenje koje spaja snimanja procesa procjene šteta sa video opremom i sustavima za automatsku detekciju vozila, oštećenja te samu populaciju popravka vozila. Sve je to potkrijepljeno s umjetnom inteligencijom.‘‘ – pojasnila je direktorica Sektora za upravljanje naknadama štetom,Vesna Sanjković.
‘‘Spojen je cijeli proces od prijave šteta do platforme i prijenosa podataka u sustav koji na kraju umjetnom inteligencijom radi provjeru šteta gdje na kraju klijent dobiva podatke koje dijelove treba zamijeniti i sam iznos štete‘‘ objasnila je.
Svrha ovog projekta jest da se skrati vrijeme očevida, bez da se smanji kvaliteta procjene šteta.Kada se govori o uređaju za procjenu štete na automobilu, dolazi do pitanja kako same štete nastaju.
Kristijan Oslić iz Croatia osiguranja povezao je nastanak velikih šteta i prometnih nesreća sa starošću osobnih vozila. Nakon desete godine starosti automobila, vozilo postaje čak 40 posto tehnički neispravno. Naglasio je kako istraživanje pokazuje da od 10 do 12 posto slučajeva, tehnička neispravnost bila je jedan od uzroka nastanka prometne nesreće u kojemu su vozači smrtno stradali.
Među ovim podacima Hrvatska stoji relativno loše, gdje je prosječna starost automobila 15 godina.
EDR (event data recorder), odnosno kompjuter u automobilu koristi se kako bi se izmjerili razni relevantni podaci vezani uz stanje vozila, od točnog utvrđivanja vremena nastanka nekog oštećenja i prometnih nesreća, ponašanja neposredno događaja u kojemu je nastala šteta pa do prevencije zloupotrebe šteta- naglasio je direktor Službe za prevenciju zloupotreba i unapređenje procesa obrade šteta u Croatia osiguranju Kristijan Oslić.