NAJVEĆI ROTOR KREĆE: Start je u proljeće, a gradit će se i Jarunski most

rotor, remetimec, savski gaj

Rekonstrukcija rotora u Remetincu, na kojem se događa najveći broj prometnih nesreća u Zagrebu, kreće u proljeće 2018. godine, a projekt će se većinom financirati europskim novcem.

Piše: Branimir Fagač

Vrijednost projekta iznosi 225 milijuna kuna, a prema najavama gradonačelnika Grada Zagreba, Milana Bandića, to je samo tek prva faza cjelovitog rješenja prometa u tom dijelu grada.

“Izlicitirana cijena je 225 milijuna kuna, a iz europskih sredstava putem agencije i našeg Ministarstva prometa biti će nam na raspolaganju više od 160 milijuna kuna. Pregovori su u tijeku i skoro 80 posto te investicije će se pokriti nepovratnim sredstvima Europske unije”, rekao je Bandić.

Ponudu za izvođenje radova dostavilo je šest izvođača, od kojih je jedna odabrana, no tri su kandidata uložila žalbu na natječaj pa se ovom stvari trenutno bavi drugostupanjska komisija.

novi rotor, remetinec

Gradonačelnik kaže kako bi “optimistički gledano” radovi na rekonstrukciji rotora u Remetincu mogli započeti u veljači, dok je kao “pesimističnu” varijantu naveo travanj 2018. godine.

Dakle, prva faza prometnog rješenja za ovaj dio Zagreba, zatvoreni je krug s Horvaćanske ceste, preko Jaruna, na Jadransku aveniju i Remetinečki rotor.

Bandić je odgovorio i onima koji kažu kako bi bolje rješenje od rekonstrukcije rotora bilo izgraditi novi most:

“U tijeku je rješavanje imovinsko-pravnih odnosa i projektiranje. Prvi most koji ćemo izgraditi je Jarunski most”.

Gradonačelnik očekuje da bi remetinečki rotor s novim rješenjima i denivelacijom u smjeru Jadranska avenija – Avenija Dubrovnik mogao biti gotov za 18 mjeseci, a u tom razdoblju pripremit će se radovi na Jarunskom mostu.

Projekt mosta odabran je na natječaju još 2007. godine, a pobjednički je rad djelo pokojnog Jure Radića i suradnika.