MEDIS EDUKATIVNA SLIKOVNICA: ”Nola, Gluki i Waya – Vaši prijatelji u igri i zdravlju” – za najmlađe

Održana je promocija prve Medis edukativne slikovnice za djecu predškolske i školske dobi ”Nola, Gluki i Waya – Vaši prijatelji u igri i zdravlju” na Etno farmi Mirnovec u Samoboru.

Medis Adria farmaceutska je tvrtka za medicinski marketing, promidžbu i prodaju inovativnih farmaceutskih proizvoda u srednjoj i istočnoj Europi čiji portfelj čine visokokvalitetni lijekovi, dodaci prehrani i medicinski proizvodi.

Kao društveno odgovorna tvrtka Medis brine o zdravlju svojih pacijenata – odraslih, ali i onih najmlađih. Medis je, a želi i nastaviti biti partner u zdravlju roditelja i djece, a ova edukativna slikovnica upravo to potvrđuje, rekla je autorica slikovnice, Sara Šipicki.

Prva edukativna slikovnica za djecu, nakladnika tvrtke Medis, autorice i urednice Sare Šipicki, mag. pharm., pod nazivom ”Nola, Gluki i Waya – Vaši prijatelji u igri i zdravlju” je edukativno-zabavno štivo interaktivnog karaktera, namijenjeno djeci predškolske i školske dobi i njihovim obiteljima.

Simpatične životinjice, žirafa Nola, bubamara Gluki i crvić Waya djecu i odrasle vode u zanimljivi svijet zdravlja, zdravih navika, mikroorganizama i higijene te ih nastoje podučiti zašto je važno i kako misliti na zdravlje od malih nogu.

Slikovnica isto tako nastoji kod djece otkloniti strah od ”bijelih kuta”, odnosno od zdravstvenih djelatnika u bijelim kutima čija su djeca s roditeljima vrlo česti posjetioci, a govori se upravo o liječnicima, ljekarnicima i stomatolozima.

Brojni šareni i veseli slikovni prikazi, djeci prilagođeni tekstovi, zanimljivi zadaci poput križaljke i rebusa omogućuju djeci da uče kroz igru, potiču znatiželju, jačaju maštu i kreativnost, govori autorica i dodaje da se slikovnicom, osim što djecu uči o zdravlju i razvoju zdravih navika, nastoji i popularizirati čitanje kod djece.

Iz tvrtke ističu da su iznimno ponosni što je edukativna slikovnica ugledala svjetlo dana upravo u 2021. godini koja je u Hrvatskoj proglašena ”Godinom čitanja”.

Vrijeme brzo prolazi, svijet se mijenja, tehnologija i digitalizacija su naša sadašnjost. Trebamo držati korak s time, no pritom ne treba izostaviti neke izvorne načine učenja kao što je čitanje knjige. Knjige su od davnina bile prozor u razne svjetove, mali plamen koji je mogao rasplamsati maštu. Naša djeca su naše blago, naše nasljeđe i želimo da čitaju, uče i otkrivaju nove svjetove.  Vidjeti u dječjim očima radost, znatiželju i čuđenje je nešto neprocjenjivo, gotovo čudesno. Stoga, naravno da smo ponosni da će naša slikovnica biti dio čudesnog procesa – učenja, rekla je Anica Vindiš, voditelj prodaje za Consumer Health za Hrvatsku.

Čitanje je u ranom djetinjstvu od iznimne važnosti jer djeci omogućuje razvoj osnovnih komunikacijskih vještina, potiče razvoj govora, mašte, kritičkog razmišljanja, a svakako obogaćuje djetetov riječnik.

Iako će mlađa djeca slikovnicu samo prelistavati i proučavati, a roditelji i odgojitelji će im ju čitati i time također doprinijeti daljnjem razvoju, sigurni smo da će slikovnicu punu prekrasnih ilustracija i simpatičnih glavnih likova, djeca zavoljeti poput najdraže igračke, rekla je Sara Šipicki.