MARKETINŠKI INOVATORI: Norveški nogometni klub navijače mami prezervativima
Prvoligaš “Sogndal” u nadi da će privući još navijača, te tako proširiti svoju bazu, predstavio je javnosti svoj novi brend.
“Ciljana skupina do koje želimo doprijeti su studenti, koji su u vrlo malom broju i rijetko dolazili na stadion. Zato smo odlučili privuči njihovu pažnju – kondomima?”, izjavila je Hilde Ostbo, klupski menadžer za komunikacije.
Studenti će prezervative dobijati besplatno. Ostbo je dodala da mladi pozitivno reagiraju na kampanju, jer je smatraju kreativnom i zabavnom.
Iako je marketinški trik privukao veliku pažnju, čak i izvan Norveške, neki korisnici interneta nisu impresionirani inicijativom, pa na Twitteru podrugljivo navode da je klub u posljednjih devet utakmica primio “čak” 13 golova.
“S obzirom da nisu bili u stanju sačuvati vlastitu mrežu, ne vrijedi riskirati ni sa klupskim prezervativima”, šale se na društvenim mrežama zlobnici.