KREŠIMIR MACAN: Ako izlaznost bude kao u prvom krugu, Milanović će dobiti do 70%
Za točno tjedan dana održava se drugi krug predsjedničkih izbora. Aktualni predsjednik i predsjednički kandidat Zoran Milanović vodi tihu kampanju, većinom preko društvenih mreža, a njegov protukandidat Dragan Primorac kojeg podržava HDZ svakodnevno šalje poruke u medijima.
Što možemo očekivati u sljedećim danima kampanje, za Media servis je otkrio komunikacijski stručnjak Krešimir Macan:
“To je to što smo vidjeli od kampanje. Nećemo baš puno još vidjeti, ne očekujemo neki vatromet, možda će još nešto biti u utorak na tom jedinom sučeljavanju. Niti će nešto posebno biti reklama, plakata niti nekakvog dodatnog napora, možda od strane Dragan Primorca možda bude još nešto pojačano, ali od strane aktualnog predsjednika Zorana Milanovića ne vjerujem, to je to što smo vidjeli i što ćemo vidjeti, on se nastoji prošetati kroz drugi krug izbora. Primorac pak pokušava mobilizati to HDZ-ovo i savezničko biračko tijelo koliko može.”
Macan poručuje da je veliko pitanje kakva će biti izlaznost u drugom krugu kao rezultat manje motiviranosti u ovakvoj kampanji. ‘Vodstvo HDZ-a je motivirano da podigne izlaznost, dok Milanovićev glasači smatraju da je sve riješeno i motiviranost da izađu će biti manja’, poručio je Macan.
“Kada bi bila identična kao zadnji put tu možemo očekivati između 65-70% za Zorana Milanovića, a ostatak Draganu Primorcu. Sve iznad 30% bit će dobar rezultat za Dragana Primorca i HDZ, oni se neće buniti na takav rezultat.”
Osvrnuo se i na kampanju Primorca koji je u medijima svakodnevno.
“On se konsolidirao konačno i na TikToku i takvim kanalima idu stvari koje su prihvaćenije i vidimo veći normal kod njegovih birača. To je dio poruka koji prolaze kod te čvrste baze HDZ-ovih i birača te koalicije, to su ustvari glasovi na koje primarno gađa jer zna da krajnje desno ne može dobiti.”
Komentirao je i uključnenost u kampanju HDZ-ovog ministra obrane Ivana Anušića koji je posljednjih dana u sukovu s Milanovićem zbog najavljenih izmjena zakona o obrani.
“Anušić je vrlo lukavo to napravio da pokaže da je lojalan stranci i da će učiniti sve što je u njegovoj moći da bi rezultat, bez obzira tko bio kandidat, bio što bolji. Sjetimo se da je on bio šef kampanje Kolinde Grabar-Kitarović kada je izgubila i da je doslovce poginuo na terenu s tom kampanjom. On je tu dosljedan, pravi stranački vojnik i demonstrira to liderstvo u toj svojoj ambiciji kasnije za neke vodeće pozicije u HDZ-u.”