KONTINENTALNI TURIZAM: Kako privući zainteresirane Britance?

plitvice

Na nedavno održanom turističkom sajmu u Londonu potvrdilo se da Hrvatska nema razloga za brigu što se tiče turističke sezone i iduće godine.

Piše: Lana Ružićić (Media servis)

No, to ne znači da nema potrebe za dodatnim poslom i trudom, a sve u cilju proširenja sezone s dubrovačkog i splitskog područja kao i produženja sezone na cijelu kalendarsku godinu.

Predsjednik Udruženja putničkih agencija pri HGK Boris Žgomba, vlasnik turističke agencije koja godišnje u Hrvatsku dovede oko 350 tisuća gostiju kaže da se kapaciteti kvalitetno pune, a na pitanje koliko će taj uzlazni trend trajati s obzirom na konkurenciju, odgovara.

“Budimo realni, niti je Britanija i rast Britanije isključivo naša zasluga, apsolutno nije, niti će biti naša krivnja ako padne. Mi živimo u euromediteranskom mini okruženju koje ima svoje oscilacije, a u ovom trenutku idu nama u korist, ali znamo i trenutaka kada to tako nije bilo” iskren je Žgomba.

plitvice

Samo je pitanje vremena kad će doći do pada, a svi se nadaju da će biti blagi pad. Britanci su, kaže, zahtjevni i zahvalni gosti. Puno putuju, puno traže i puno troše. No ne nudimo im puno izvan špice ili na kontinentu.”Ako govorimo o kontinentu i britanskom tržištu tu još nismo ni na početku, tu treba puno raditi. To tržište je gladno, trebamo kvalitetne programe, ne napraviti, oni već postoje, već ih producirati i marketinški obraditi i naravno aviolinija prema Zagrebu, odnosno Osijeku” dodaje Žgomba.

No, na sajmu u Londonu učinjen je korak i u tom smjeru. Dogovorene su nove i češće linije prema Hrvatskoj s naših ključnih emitivnih tržišta i to od ožujka do studenog, a od 2019. planiraju se i cjelogodišnji letovi. Prvi čovjek Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić.”Hrvatska je i dalje jedna od najtraženijih turističkih destinacija na Mediteranu, odnosno Europi. Prepoznata je destinacija koja nudi čitavu lepezu proizvoda i ponude zbog svoje raznolikosti” tvrdi Staničić.

Očekuje se da će britanski promet iduće godine rasti oko 15 posto, što je oko 900 tisuća dolazaka. Ministar turizma Gari Capelli.”Mi ćemo njima pružiti pred i podsezonu, ono što oni vole i traže, jer nisu ni oni gosti koji izričito traže more i sunce. Vole putovati po raznim destinacijama i mi ćemo im to ponuditi” kaže Cappelli.

Britanci na Hrvatsku gledaju kao na eno gastro destinaciju, a rijetki su oni s kojima smo razgovarali na ulicama Londona koji za Hrvatsku nisu čuli, ali ima dosta onih koji kod nas nisu bili i ne znaju baš puno o Lijepoj Našoj. Britanci su dolazili kod nas, dolazit će i dalje, 2019. očekuje se da će probiti magičnu brojku od milijun, samo treba poraditi na tome da dolaze tijekom cijele godine i da im cilj nije samo Split ili Dubrovnik.

Facebook Notice for EU! You need to login to view and post FB Comments!