IZ STRUČNOG KUTA: Kako je izgledalo sučeljavanje predsjedničkih kandidata

Službena kampanja za predsjedničke izbore koji će biti održani iduće nedjelje, 29. prosinca, ušla je u samu završnicu.

Na dosadašnji dio kampanje osvrnuo se za N1 komunikacijski stručnjak Jerko Trogrlić kazavši da je pretkampanja bila dominantnija od službenog dijela kampanje.

Kampanja bez puno “istrčavanja”

“U pretkampanji se više toga događalo i stvarala se razlika među kandidatima. U samom službenom dijelu kampanje ništa se posebno ne događa, pogotovo što se tiče dvojice glavnih favorita, Zorana Milanovića i Dragana Primorca“, kaže.

Sve što rade predsjednički kandidati, dodaje Trogrlić, osnovna je higijena kampanje bez nekih posebnih tenzija.

“Ovakve kampanje bez puno “istrčavanja” najviše odgovaraju onima s najboljim rejtingom u anketama”, dodaje.

Jedini preostali pravi dan kampanje – petak

Pohvalio je pretkampanju Ivane Kekin za koju kaže da je bila najkreativnija i najintenzivnija.

“Međutim, dogodila joj se situacija s njezinim suprugom i Jelavićem. Taj je slučaj praktički obojao prva dva tjedna kampanje. Nakon toga se u petak dogodila tragedija u Prečkom, što je kampanju koja je već već bila prilično ispuhana, ispuhalo do kraja”, ističe Trogrlić.

Do izbora su preostala tri blagdanska dana – Badnjak, Božić i Štefanje – tako da praktički preostaje još samo petak za pravu kampanju, jer u subotu već nastupa izborna šutnja.

“Preostalo je vrlo malo vremena da bi se dogodili neki tektonski poremećaji. Mislim da će se postojeći rejtinzi u anketama preslikati i na redoslijed kandidata na samim izborima”, ustvrdio je Trogrlić.

“Selak Raspudić mogla je napraviti punio više”

Po njegovom mišljenju, najveći potencijal među kandidatima imala je Marija Selak Raspudić.

“Ponajviše stoga što Primorac nije došao do toga da ga i HDZ-ovo biračko tijelo i birači desnog centra doživljavaju autentičnim kandidatom. Mislim da je Selak Raspudić mogla napraviti puno više u kampanji nego što je napravila, a preostalo je još vrlo malo.

Miro Bulj je imao očekivano autentičnu kampanju s porukama koje odgovaraju njegovom biračkom tijelu. On će napraviti ono što se od njega i očekivalo, a sada je pitanje hoće li Selak Raspudić, koja nije imala stranačku infrasrukturu ni novac, a ni strateški postavljenu kampanju, dobiti više glasova nego kandidat Mosta, stranke iz koje je izašla”, zaključio je Trogrlić.

Facebook Notice for EU! You need to login to view and post FB Comments!