HRVATI KUPUJU ROBNE MARKE: Čini to 96 posto građana – evo i koje su najpopularnije

Trgovačke marke prošle su dugačak put u proteklih desetak godina te su se u mnogim kategorijama nametnule kao glavni izazivači etabliranim brendovima.

Tijekom vremena stekle su naklonost hrvatskih potrošača pa tako ne treba čuditi da je u našem istraživanju njih čak 96% izjavilo da kupuje proizvode trgovačkih marki.

Pritom gotovo trećina kupaca trgovačkih marki (31%) navodi da ove proizvode kupuje svaki puta kada ide u nabavku namirnica za kućanstvo, a da to radi često kao svoj odgovor navodi 58% hrvatskih građana. Preostalih 11% kupaca trgovačkih marki ističe da ove proizvode kupuje rijetko, piše magazin Ja TRGOVAC,

Kupci trgovačkih marki najviše vjeruju privatnoj marci drogerijskog lanca dm (25%), a drugo su mjesto podijelili Lidl i Konzum čijim markama najviše vjeruje po 20% kupaca. Solidnih 12% udjela ima Kaufland, a potom dolaze Spar (8%), Müller (4%), Plodine (3%), Tommy (3%), KTC (1%) i NTL (1%).

Kupci trgovačkih marki značajno više kupuju prehrambene (50%), nego neprehrambene (15%) proizvode privatnih marki, dok 35% navodi kako ih kupuje podjednako.

Zanimljivi su i razlozi za kupnju trgovačkih marki. Tako ukupno 36% kupaca navodi da ove proizvode kupuje zato što su jeftiniji od brendova, a čak njih 58% zato što su jeftiniji, a jednako kvalitetni kao i brendovi.

Istraživanje su tijekom ožujka 2023. godine proveli Ja TRGOVAC magazin i agencija Hendal na nacionalno reprezentativnom uzorku građana Republike Hrvatske starijih od 18 godina.

Tijekom istraživanja provedena je stratifikacija po šest regija i četiri veličine naselja uz slučajan odabir kućanstva i ispitanika unutar pojedinog kućanstva pri čemu je uzorak stanovništva uravnotežen prema spolu, dobi i obrazovnom statusu ispitanika.

Facebook Notice for EU! You need to login to view and post FB Comments!