HRANA I GODINE: Kako stariji mogu očuvati zdravlje izborom prehrane

Kako starimo, naše kosti počinju crpiti kalcij i postajemo podložniji ozljedama.

Ponekad su te ozlijede rezultat krkih kostiju”, kaže za Eatthis Jessica Sylvester, nutricionistica, glasnogovornica akademije za prehranu i nutricionizam te vlasnica Florida Nutrition Groupa.

Budući da ove ozlijede mogu biti čak i opasne po život, važno je smanjiti njihov broj “svakodnevnim uzimanjem dodatka kalcija i vitamina D”.

Ne samo da će ovaj dodatak pomoći u očuvanju gustoće kostiju, već vitamin D također igra ulogu u održavanju zdravlja crijeva, što omogućava vašem tijelu da upija hranjive tvari.

Mnoge stvari mogu usporiti kako starimo, a to uključuje i naš metabolizam. “Starije odrasle osobe obično trebaju konzumirati manje kalorija tijekom dana”, kaže Sylvester.

“Da biste to učinili dok jedete manje kalorija, najbolje je jesti češće tijekom dana”, kaže Sylvester.

“Većina odraslih osoba počinje gubiti mišićnu masu kako stare, a naši mišići igraju ulogu u metaboličkom zdravlju, fizičkoj stabilnosti i zacjeljivanju rana.”

Konzumiranje odgovarajućih proteina pomaže u očuvanju mišićne mase, čime se sprječava sarkopenija – gubitak mišićne mase povezan s dobi, piše Eatthis.