DIREKTOR RADIO DALMACIJE: Cilj je što više biti među svojim slušateljima
Početak godine pravo je vrijeme za rekapitulaciju događaja iz prošle i osvrt na planove u novoj godini.
Izvor: Media servis
Direktor Radio Dalmacije i kreativni konzultant AMM GLOBAL INSTITUTA Hrvoje Turić otkrio nam je, što se tiče najslušanijeg radija u Dalmaciji, da im je cilj biti što više među svojim slušateljima, kada prilike to dopuste.
Izazovna godina je za nama, a Turić želi naglasiti sve pozitivno po čemu će pamtiti 2020. godinu u kojoj su proslavili 25. rođendan.
‘Radio je opet pokazao svoju nevjerojatnu fleksibilnost. Izazovna vremena iziskuju brze i kreativne odgovore, a pokazalo se da smo znali reagirati na pravi način. Pokazalo smo ljudima da smo uz njih, s njima dijelili sve probleme od 0 do 24, sedam dana u tjednu, nasmijavali ih i informirali, dali im prijeko potreban balans između teških tema koje su obilježile 2020. i zabave kroz glazbu i naše druge sadržaje.’
U turbulentnim vremenima Radio Dalmacija se još jače povezala sa svojim slušateljima, kojih je sve više.
‘Prema posljednjem podacima Ipsosa MEDIApuls učvrstili smo poziciju radijskog lidera na jugu zemlje. Kad dobijete podatak da vas, primjerice, u dobnoj skupini od 18 do 49 godina sluša gotovo svaki drugi Dalmatinac, nema boljeg dara i jačeg vjetra u leđa za 25. rođendan. Žao mi je samo što nismo mogli ovu obljetnicu i fizički proslaviti sa svojim slušateljima, ali bit će još prilika.’
Kao velika i jaka tvrtka lani su nizom akcija pomagali zajednici, od pružanja podrške poduzetnicima u prvom lockdownu objavom njihovih kontakata za dostavu na svojoj web stranici, preko donacija onima kojima je podrška bila potrebna, do korištenja svojih platformi kako bi povezali građane koji su pomagali jedni drugima. Sada je Turić posve okrenut 2021. za koju ima velike planove koji će se prilagođavati u hodu, ovisno o razvoju situacije s pandemijom koronavirusa.
‘Nadamo se da će ovo novo normalno trajati što kraće i da ćemo se što prije vratiti normalnom funkcioniranju. Kako god bilo, imamo razrađene planove za različite scenarije.’
Ako prilike to dopuste krenut će s realizacijom odgođenih off-air projekata.
‘Cilj nam je što više biti među svojom publikom i u tom pravcu se kreću naši planovi. Kad bude vrijeme, otkrit ćemo više detalja.’