CROATIA AIRLINES: Obustavljaju se letovi iz međunarodnih odredišta u Split, Dubrovnik i Rijeku

Zbog koronavirusa u Hrvatskoj, Croatia Airlines od danas do daljnjega obustavlja planirane letove iz međunarodnih odredišta u svoja hrvatska odredišta na jadranskoj obali – Split, Dubrovnik i Rijeku.

”Konkretno, obustavljaju se međunarodni letovi Split – Frankfurt – Split, Split – München – Split, Dubrovnik – Frankfurt – Dubrovnik i Rijeka – München – Rijeka, a putnici s navedenih letova do svojih krajnjih odredišta bit će prevezeni preko Zagreba, čime će se hrvatskim javnozdravstvenim vlastima istodobno omogućiti i olakšati zdravstveni nadzor nad putnicima u zračnom prometu.

Putnici s otkazanih letova, osim mogućnosti da putovanje do svojih krajnjih odredišta nastave preko Zagreba, imaju pravo i na promjenu datuma leta ili povrat novca u slučaju da u cijelosti odustanu od putovanja. Osim toga, zbog aktualne situacije s epidemijom koronavirusa u Hrvatskoj, čije se negativne posljedice izravno osjećaju u smanjenoj potražnji za letovima i odustajanju putnika od putovanja, u kompaniji se trenutno razrađuje scenarij vezan za izmjene u sezonskom letenju, čiji je početak bio planiran uoči Uskrsa. Taj scenarij uključuje i promjenu u planiranom početku letenja na dvije nove ovogodišnje sezonske linije Zagreb – Sofija i Zagreb – Podgorica.

Najaktualniji red letenja, odnosno informacije o letovima koji se nastavljaju obavljati uz određene promjene u polascima i odlascima, te letovima koji se privremeno obustavljaju, ažurno se objavljuju na internetskim stranicama www.croatiaairlines.hr. Napominjemo da su moguće i dodatne ad hoc promjene u već izmijenjenom redu letenju, o čemu će putnici i cjelokupna javnost, također, pravodobno biti obaviješteni.

Putnike ljubazno molimo da se za sve informacije obrate u Kontakt centar Croatia Airlinesa na telefone 6676 555, 072 – 500 505 ili na posebni broj 0800 -7777, koji je dodatno uspostavljen za ovu kriznu situaciju. Radno je vrijeme Kontakt centra svakoga dana u tjednu od 8 do 20 sati. Također, prodajno osoblje Croatia Airlinesa dostupno je i na e-mail contact@croatiaairlines.hr Ured za upravljanje kriznim situacijama i izvanrednim događajima Croatia Airlinesa od 23. siječnja o.g. kontinuirano prati razvoj situacije s korona virusom, odnosno sve aktualne informacije i preporuke hrvatskih i međunarodnih nadležnih institucija i udruga (Hrvatska agencija za civilno zrakoplovstvo, Hrvatski zavod za javno zdravstvo, Star Alliance, IATA) te sukladno istima planira i poduzima potrebne korake, što uključuje i obavještavanje interne javnosti tvrtke.

Nadalje, 10. ožujka aktiviran je i Krizni stožer tvrtke za krizne situacije. U tom kontekstu Croatia Airlines će i svoje poslovanje i dalje usklađivati i prilagoditi na najveću moguću dobrobit putnika, svojih zaposlenika i cjelokupnog stanovništva Republike Hrvatske”, priopćili su iz Croatia Airlinesa.

Facebook Notice for EU! You need to login to view and post FB Comments!