BORIS JOKIĆ: Nije dobro za učenike koji nisu odabrali vjeronauk da ga slušaju prisilno – to treba hitno riješiti

Kad su izborni predmeti u pitanju, nije dobro djeci koja ih nisu izabrala nametnuti odluku da ne smiju napuštati razred tijekom nastave iz tih predmeta, odnosno da i oni moraju biti prisutni, rekao je govoreći o izazovima nove školske godine Boris Jokić s Instituta za društvena istraživanja, gostujući na N1 Televiziji.

“Kad govorimo o katoličkom vjeronauku, to nije dobro ni za učenike koji nisu izabrali taj predmet, ali nije dobro ni za sam predmet, jer oni ne žele da ih se pretvori u nekoga tko djecu sili da uče njihov predmet. Moj je apel obrazovnim vlastima da hitno riješe tu situaciju, da djeca ne moraju prisilno slušati izborne predmete drugih dok traje nastava”, rekao je Jokić za N1.

Smatra i da je i kvaliteta nastave na kraju prošle školske godine bila znatno lošija, a da će novonastala situacija svakako utjecati i na kvalitetu nastave u tekućoj školskoj godini.

“Ova stuacija je dvostrana, jedan aspekt je javnozdravstveni, cijela priča epidemiološkim mjerama, distancom, maskama, a ključna je odgojno-obrazovna komponenta. Ako pogledamo prošlu godinu, kad smo se svi morali adaptirati, u prošloj godini došlo je do značajnih deficita u ishodima učenja. Sigurno možemo reći da je došlo do smanjenja usvojenih znanja i vještina učenika, a povećanja uspjeha. To za ovu zemlju, za generacije učenika stvara određeni problem. Važno je da se primjerena pažnja posveti upravo odgojno-obrazovnoj komponenti, praćenju vrednovanja ocjenjivanja, kako bismo iz ove situacije izašli jači, a ne slabiji”, poručio je Jokić.