AUDIO: KUPNJA STARIH TRAMVAJA – Kad Tomaševića uhvatite u laži, on proziva Bandića koji se ne može braniti

Novi stari tramvaji koji će s ulica Augsburga preseliti u Zagreb i dalje su glavna tema u metropoli. Velika prašina podigla se oko njihove starosti, a gradonačelnik Tomislav Tomašević prvotno je rekao da su tramvaji noviji nego što zaista jesu.

Izvor: Media servis

Ovog tjedna od prvog čovjeka grada stigle su nove informacije: “Tramvaji su proizvedeni 1996. godine. Oni su de facto, de facto, to sam i rekao ranije, stari od 15 do 20 godina jer su potpuno obnovljeni kao nijedan tramvaj u voznom parku. Potpuno su obnovljeni, zato sam rekao de facto stari od 15 do 20 godina.”

Gradski zastupnik Ivica Lovrić za Media servis je pojasnio pozadinu cijele nabave tramvaja. Kaže – predstavnici ZET-a su desetak puta odlazili u Augsburg prije raspisivanja javnog natječaja:

“Oni su snimili sve tehničke karakteristike tih tramvaja i onda su prilagođeno tomu raspisali javni natječaj. To je protuzakonito, to je kršenje Zakona o javnoj nabavi. To se ne smije. Oni su mogli ispitivati tržište pa otići u 10 europskih gradova koji imaju iste specifikacije tramvaja pa raspisati natječaj – a ne točno napisati – 11 tramvaja, tog broja sjedala, te dužine, ne stariji od 1996. godine, a ovi su stari baš toliko. To se vidi, i malo djetetu je jasno da je namješten natječaj.”

Lovrić ističe da je Tomašević to htio prikriti laganjem o starosti tramvaja, a Zagreb, točnije ZET ima:”Točno 50 neispravnih tramvaja koje je proizveo Gredelj koji su neispravni isključivo iz razloga što ih gradska vlast ne održava. Nisu obavljeni redoviti servisi, ne mijenjaju se dijelovi, čak se s nekih skidaju dijelovi i stavljaju na druge. Umjesto da se popravi tih 50 koji su mlađi od ovih iz Augsburga i da zagrebačkim ulicama voze naši domaći tramvaji, uvozi se njemački otpad, njemačko smeće.”

Prvi čovjek Zagreba jučer je odgovorio Lovriću poručivši: “Kad takve optužbe dolaze od pročelnika u bivšoj vlasti, gdje su investitori nosili u torbama 50.000 € u gotovini u ured gradonačelnika, a moguće da je i pročelnik bio tamo kada su se takve situacije događale, govori više o njemu, nego o nama. Kome bi se time pogodovalo, gradu Augsburgu? Nemojte me nasmijavati.”

Lovrić nam poručuje – “Tomaševićev odgovor je uvijek isti”. “Kad ga uhvatite u bezakonju i laži onda se on okomi na pokojnog gradonačelnika koji mu već dvije godine ne može odgovoriti. Da nije morbidno, Tomaševićevo ponašanje bilo bi izuzetno žalosno, ali je prije svega morbidno. Okomi se na gradonačelnika i ne obrazloži.”

Iz tog razloga – poziva ga da sve obrazloži Zagrepčanima i odgovori: “Zašto su predstavnici ZET-a puno puta odlazili u Augsburg prije raspisivanja javnog poziva? Zašto je javni poziv raspisan točno tako da su se po njemu mogli kupiti samo tramvaji iz Augsburga? Zašto je lagao o starosti tramvaja?”

“On standardno takve odgovore izbjegava”, tvrdi gradski zastupnik, a smatra da se pogodovalo i njemačkom gradu: “Jer Augsburgu više odgovara da to proda za 2 milijuna i 700 tisuća eura negoli da plati zbrinjavanje nekoj firmi. Sasvim sigurno je Tomašević njima pogodovao – svjesno ili nesvjesno. Nijemci bi to trebali ili prodati znatno jeftinije ili zbrinuti negdje. Onda se pojavio Tomašević, spasitelj koji pomaže Njemačku i još im je to skupo platio.”

A te tramvaje sada treba prilagoditi na zagrebački sustav, a Lovrić ističe još jedan problem: “Treba osigurati rezervne dijelove, pitanje je ima li ih i po kojoj cijeni ih možete kupovati. Ne možete više za te tramvaje naručiti rezervne dijelove jer se ti tramvaji više ne proizvode. Ako ih i ima – imat će ih neki monopolist koji će lupati cijenu koju on želi.”

“Svim tim postupcima, jasno je – Tomašević šteti Zagrepčanima” zaključuje Lovrić te ga za kraj poziva da objavi dokumentaciju o putovanju ZET-ovaca u Augsburg.

Cijeli razgovor možete poslušati u nastavku:

Facebook Notice for EU! You need to login to view and post FB Comments!