FOTO: BERNARDIĆ UPOZORAVA – Sljemenska cesta opasna je za vožnju

Saborski zastupnik Socijaldemokrata Davor Bernardić osvrnuo se na aktualni problem Sljemenske ceste. Naime, gradska vlast u Zagrebu se već neko vrijeme hvali kako obnavlja Sljemensku u ukupnoj dužini od 21 km.

“Ukupna vrijednost radova je oko 5 milijuna eura, a gradska vlast se hvali da je od tog iznosa iz Fonda solidarnosti osigurano oko 4 milijuna eura, sukladno prijavi na poziv „Vraćanje u ispravno radno stanje infrastrukture i pogona u području prijevoza oštećenih u potresu na području Grada Zagreba te čišćenje područja pogođenih katastrofom“., istaknuo je Bernardić. Priopćenje prenosimo u cijelosti.

Naglasio je da bi se “uspješno iskoristila osigurana sredstva, radove je nužno izvesti do 30. lipnja, no Sljemenska cesta nije pretrpjela nikakve štete u potresima iz 2020. godine te se njezina obnova financira dijelom iz tih sredstava isključivo iz razloga što gradska vlast nije uspjela utrošiti osigurana sredstva u obnovu objekata stvarno oštećenih potresom, pa im je stvarni koalicijski partner HDZ omogućio ovakvo trošenje namjenskih sredstava suprotno njihovoj stvarnoj namjeni.”, rekao je Bernardić.

Možemo zaključiti kako se na Sljemenskoj cesti zapravo rade radovi redovnog održavanja prometnice, a ne radovi otklanjanja štete od potresa.

“Naravno u maniri načina koji je gradska vlast već pokazala u vođenju Grada na način da docira građanima silom namećući ono što želi umjesto da uvažava stvarne potrebe građana, i ovdje se radovi izvode kako kome padne što na pamet bez uvažavanja postojećeg stanja i potreba sigurnosti.”, naglašava Bernardić

“Radovi obnove asfaltnog zastora se izvode na način da se ne pazi na visine postojećih bankina i pokosa tako da uslijed radova koje izvodi Grad odnosno Zagrebačke ceste nastaju opasna mjesta koja uslijed najmanje greške vozača ili već uslijed vremenskih prilika tijekom kretanja vozilom mogu rezultirati najtežim posljedicama. “, ističe Davor Bernardić.
Neke od fotografija sa Sljemenske ceste priložene su u nastavku, a više je nego vidljivo da su kao posljedica radova nastala znatna visinska odstupanja između same ceste i površine uz cestu koje za posljedicu mogu imati potpuni gubitak kontrole nad vozilom što na ovoj cesti može značiti pad vozila u provaliju uz cestu ili zabijanje u drveće pri visokoj brzini.

“Isto tako zadržavanje vode zbog visine kolnog zastora umjesto nesmetanog otjecanja vode u daljnjem razdoblju će za posljedicu imati podlokavanje ceste I propadanje nosivog sloja ceste dakle potrebu za novim održavanjem, uz opsežnije radove moguće I uz potrebe za sanacijama mjesta klizišta. Bilo kakvo saniranje ovako izvedenih radova košta daljnja znatna sredstva, sada prije puštanja ceste u korištenje, ili kasnije nakon teže nesreće.”