MARKETINŠKI INOVATORI: Norveški nogometni klub navijače mami prezervativima

sogndal, nogomet

Prvoligaš “Sogndal” u nadi da će privući još navijača, te tako proširiti svoju bazu, predstavio je javnosti svoj novi brend. 

“Ciljana skupina do koje želimo doprijeti su studenti, koji su u vrlo malom broju i rijetko dolazili na stadion. Zato smo odlučili privuči njihovu pažnju – kondomima?”, izjavila je Hilde Ostbo, klupski menadžer za komunikacije.

Studenti će prezervative dobijati besplatno. Ostbo je dodala da mladi pozitivno reagiraju na kampanju, jer je smatraju kreativnom i zabavnom.

Iako je marketinški trik privukao veliku pažnju, čak i izvan Norveške, neki korisnici interneta nisu impresionirani inicijativom, pa na Twitteru podrugljivo navode da je klub u posljednjih devet utakmica primio “čak” 13 golova.

“S obzirom da nisu bili u stanju sačuvati vlastitu mrežu, ne vrijedi riskirati ni sa klupskim prezervativima”, šale se na društvenim mrežama zlobnici.

Facebook Notice for EU! You need to login to view and post FB Comments!