KREĆE REKONSTRUKCIJA ROTORA: Svečano otvorenje 2019. godine

rotor, remetimec, savski gajPrema najavama odgovornih iz grada, konačno kreću prvi radovi na rekonstrukciji rotora u Remetincu, najkritičnije prometne točke Zagreba, no u malo drugačijem obliku od očekivanog.

Piše: Branimir Fagač

Radovi na najvećem zagrebačkom rotoru trajati će 18 mjeseci, dakle, najavljuju iz Grada, do Nove 2019 godine. Vrijednost cijelog projekta procijenjuje se na oko 280 milijuna kuna.

Prvo će se, naravno, detaljno uređivati pristupne ceste, kako bi se izbjegle prevelike gužve. Jer, poznato je da se do sada upravo na remetinečkom rotoru događao najveći broj prometnih nesreća u Zagrebu.

Zasad će se radovi usmjeriti na Riječku ulicu, koja povezuje Kajzericu i Jadransku aveniju ispod velebnog Jadranskog mosta.

Najavljena je i gradnja dva manja rotora na Kajzerici, na križanju Riječke i Remetinečke, te Ulice Radoslava Cimermana i Žarka Dolinara.

Budući izgled novog rotora u Remetincu

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Rekonstrukcija remetinečkog rotora odvijat će se prema devet godina starom projektu danas umirovljenog dr. Damira Pološkog i njegovih suradnika, Željka Stepana i Igora Majstorovića.

“Predviđeno je spajanje Jadranske avenije i Avenije Dubrovnik dvama tunelima ispod tramvajske pruge, ukupne dužine 280 metara”, pojašnjavaju iz grada.

Nadalje, odgovorni ističu kako će cijeli remetinečki rotor biti semaforiziran i znatno proširen izdvojenim trakovima za desno skretanje, a svakodnevne nesnosne gužve, tvrde, tek ružno sjećanje.

Građani metropole i više su nego sumnjičavi na vijesti o izglednom početku radova na najvećem zagrebačkom rotoru, no, kako bilo da bilo, morati će se oboružati golemim strpljenjem u mjesecima koji dolaze…