ALARMANTNO ISTRAŽIVANJE: Što se događa s ljudima koji “vise” na društvenim mrežama?

komp

Najnovije istraživanje kaže kako svaki peti korisnik društvenih mreža priznaje da ga one čine depresivnim, najviše zato jer tamo svoj život uspoređujemo s tuđim životima.

 

Uzroak je doista impresivan, jer je anketa sprovedena među 6,9 milijuna odraslih u Velikoj Britaniji.

 

Tako je više od 50 posto ispitanika otkrilo da pri korištenju društvenih mreža poput Twittera, Facebooka, Instagrama… osjećaju pritisak kako bi i oni trebali objavljivati zanimljiv sadržaj kako bi se drugi oduševljavali njihovim životom.

Da objavljuju samo one fotografije za koje vjeruju da su na njima ispali atraktivni i zanimljivi reklo je 18 posto anketiranih, a sedam posto ne objavljuje nikakve druge fotografije osim onih prerađenih u nekom programu ili ih objavljuju nakon što prođu kroz određeni filter.

Kada njihov post ne dobije niti jedan lajk, ili komentar, čak se 10 posto osjeća loše, tužno i depresivno, razočarano. Osam posto ih priznaje da su uklonili post kada su vidjeli da nema nikakvih reakcija. To najčešće rade osobe stare od 18 do 34 godine.

Među pripadnicima te grupacije po godinama značajan je broj osoba koje su bile kažnjene na poslu zbog objavljivanja neprikladnih postova.

Podaci kažu da je 23 posto anketiranih raspravljalo na društvenim mrežama s drugim korisnicima, dok ih je 17 posto objavljivalo fotografije i tekstove dok su bili pijani, pa su kasnije požalili.

Dan Simson iz tvrtke “Privilege Home Insurance”, koja je provela istraživanje, kaže:

“Društvene mreže dovode u pitanje pojam modernih prijateljstava i umjesto kvalitetnog vremena provedenog zajedno ljudi se sve više baziraju na gradnji popularnosti površnim interakcijama poput lajkova. Sve što je postavljeno na društvene mreže vidljivo je na Internetu tako da ljudi moraju imati na umu što objavljuju. Onog trenutka kada kliknete na opciju ‘objavi’, više niste vlasnik prava na taj sadržaj”.

Facebook Notice for EU! You need to login to view and post FB Comments!